Veel gestelde vragen

Onze klantenservice heeft elke denkbare vraag al eens voorbij zien komen. Niets is te gek. Heb je een prangende vraag die beantwoordt moet worden? Het antwoord vind je waarschijnlijk tussen de veel gestelde vragen.

Q: Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

A: Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen in de webshop. Kies de gewenste producten. Voeg deze toe aan je winkelwagen. Heb je alle producten toegevoegd? Ga dan via de winkelwagen naar afrekenen, vul je gegevens in en kies de gewenste betaal- en levermethode.

Q: Waar komen jullie producten vandaan?

A: De meeste producten komen uit Azië, Noord-Amerika en Europa. Als je de herkomst wilt weten van een specifiek product kun je het beste contact met ons opnemen.

Q: Heb ik garantie op jullie producten?

A: Tuurlijk! De garantie is afhankelijk van merk en product maar we bieden uiteraard garantie op onze producten zodat jij lang kunt genieten van je aankoop. Is een product onverhoopt defect? Neem dan contact op met de klantenservice en we kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Q: Kan ik producten retourneren?

A: Zeker! Je hebt bij ons het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen (herroepingsrecht). Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en beoordelen. Wettelijk is het zo geregeld dat bepaalde producten uit ons assortiment na opening van de productverpakking niet retour genomen mogen worden, dit i.v.m. hygiënische redenen. Bekijk de uitgebreide retourvoorwaarden.

Q: Een product is defect. Wat nu?

A: Wat vervelend! Stuur ons een berichtje en we zoeken een passende oplossing voor je.

Q: Rekenen jullie verzendkosten?

A: Om onze prijzen laag te houden rekenen wij verzendkosten voor kleine orders. Je betaald €6,95 verzendkosten voor orders tot €50 en boven de €50 zijn de verzendkosten €2,95.

Q: Ik heb mijn bestelling nog niet binnen. Wat nu?

A: Na verzending heb je via mail een PostNL track and trace code ontvangen. Hier kun je de actuele verzendstatus inzien. Klopt de status volgens jou niet of heb je een vraag hierover? Neem dan contact op.

Q: Ik was niet thuis tijdens levering. Waar is mijn pakket nu?

A: Na verzending heb je via mail een PostNL track and trace code ontvangen. Hier kun je de actuele verzendstatus inzien.

Q: Kan ik mijn bestelling afhalen?

A: Nee, dit kan helaas niet. Je kunt onze producten wel laten bezorgen bij één van de ruim 3.000 PostNL afhaalpunten.

Q: Ik wil een medewerker spreken. Hoe kom ik in contact?

A: Je kunt ons bereiken via mail, contactformulier en chat.

Q: Ik woon nog bij mijn ouders en wil graag iets bestellen zonder dat zij weten dat ik iets bij een sexshop heb besteld. Kan dat?

A: Zeker! Aan de buitenkant van het pakket is niet te zien dat je bij Pleasure-Toyz hebt besteld. Je ouders zullen dus niet weten waar je hebt besteld.

Q: Ziet de pakketbezorger dat ik bij jullie besteld heb?

A: Nee. Aan de buitenkant van het pakket is niet te zien dat je bij Pleasure-Toyz besteld hebt, dus nieuwsgierige pakketbezorgers, ouders, huisgenoten of buren weten niets van jouw bestelling.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.